Skip to Menu Skip to Search Kontaktujte nás Czech-Republic Webové stránky a jazyky Skip to Content

Norma ISO 20000 je zaměřena na integraci a implementaci koordinovaných procesů řízení služeb. Jejím cílem je poskytovat trvalou kontrolu, vyšší účinnost a příležitosti pro nepřetržité zdokonalování. To znamená sladit postupy jednotlivých oddělení vaší organizace: oddělení služeb, podpory služeb, zákaznické podpory a provozních týmů.

Norma, která se soustředí na zajištění kvality IT služeb, se skládá ze dvou částí.

  • ISO 20000-1 - formální specifikace, která definuje požadavky na kvalitu řízení poskytovaných služeb zákazníkům, podle které může být hodnocena vaše shoda.
  • ISO 20000-25 - sbírka zásad popisující osvědčené postupy pro procesy řízení služeb v rozsahu normy ISO 20000-1. Sbírka zásad je zejména užitečná pro organizace připravující se na audit podle normy ISO 20000-1 nebo chystající zkvalitnění svých služeb.

Certifikace ISO 20000 ukazuje vašim zaměstnancům, zákazníků a dalším zainteresovaným subjektům spolehlivost a kvalitu vašich IT služeb.

Poskytujeme širokou škálu školicích kurzů na všech úrovních dovedností a znalostí včetně základních školicích programů i programů pro vedoucí auditory.

Certifikační audit SGS podle normy ISO 20000 vaší organizaci pomůže vyvinout a zdokonalit vaše podnikové procesy.