Skip to Menu Skip to Search Kontaktujte nás Czech-Republic Webové stránky a jazyky Skip to Content

Prostřednictvím efektivního řízení stížností můžete nespokojeného zákazníka proměnit v další obchodní příležitosti. Spokojení zákazníci jsou vašimi nejlepšími prodavači. Nespokojený zákazník se o své zkušenosti podělí s přáteli, čímž poškodí vaši reputaci, a vy se o tom ani nedozvíte.

Zavedení procesů vyřizování stížností pomocí normy ISO 10002 vám pomůže změnit nespokojené zákazníky ve spokojené a použít jejich poznatky ke zlepšení zkušeností zákazníků budoucích.

Procesy vašeho zákaznického servisu musí zákazníkům umožnit snadným způsobem oznámit své stížnosti a vyřešit jakékoliv nastalé problémy. Správa stížností se nezabývá snižováním počtu stížností, ale zpracováním poznatků, které stížnosti přinášejí a jejich přeměnu v příležitosti pro zlepšení.

Chytře řešená správa stížností vám pomůže zlepšit standardy zákaznických služeb a poskytne vám efektivní systém vyřizování stížností pro vaše odlišení od konkurence. Provádění auditů společností SGS podle normy ISO 10002 Řízení jakosti: Spokojenost zákazníků prokazuje, že vaše organizace bere vážně zpětnou vazbu od zákazníka a jeho stížnosti přijímá, spravuje a řeší efektivním způsobem.

Certifikace podle normy ISO 10002 poskytne vaší organizaci vysoce kvalitní a spolehlivý systém vyřizování stížností včetně následujících parametrů:

  • Viditelnost
  • Přístupnost
  • Schopnost reakce
  • Objektivita
  • Diskrétnost
  • Pro-zákaznický přístup
  • Odpovědnost
  • Nepřetržité zdokonalování

Můžeme provést buď hodnocení rozdílů vašeho systému řízení podle požadavků normy ISO 10002 nebo kompletní certifikační proces.

Naše základní školení normy ISO 10002 je navrženo pro poskytování základních informací o požadavcích normy ISO 10002 jakékoliv organizaci. Pro více detailů kontaktujte vašeho místního zástupce SGS.

Spojte se s SGS pro zdokonalení vašich standardů v oblasti zákaznických služeb a vyřizování stížností prostřednictvím zavedení normy ISO 10002.